Згідно з законодавством України закону "Про захист прав споживачів" та Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", косметичні товари належать до категорії товарів особистої гігієни, тому не підлягають поверненню або обміну.



Ми докладаємо всіх зусиль, щоб забезпечити високу якість наших продуктів і задоволення наших клієнтів. Проте, з метою забезпечення безпеки та гігієни наших споживачів, ми не можемо приймати повернення або обмін на косметичні товари відповідно до вимог законодавства. Перед придбанням, будь ласка, уважно перевіряйте товар та його характеристики.
В разі відмови від товару належної якості, яка мала місце при отриманні товару у відділенні Нової пошти або у присутності кур'єра, Покупець має право повернути товар Продавцю. В такому випадку Покупець має право одержати назад кошти, сплачені за товар, за вирахуванням транспортних витрат.
При отриманні замовлення, Покупець оглядає отримані товари на предмет пошкоджень. Якщо в процесі транспортування пакунок було пошкоджено перевізником, Покупець не приймає доставку по причині пошкодження та невідкладно повідомляє про це Продавця. В такому випадку Покупець має право одержати назад кошти, сплачені за товар, і не оплачує транспортні витрати. Претензії у зв’язку з пошкодженням товару після його одержання не приймаються. 
Замовлення, відправлене наложеним платежем, зберігається у відділення Нової пошти не більше 5-ти днів. На прохання Покупця строк може бути продовжено до 7 днів. Якщо Покупець не забрав замовлення вчасно, посилка повертається відправникові.
Будь ласка, звертайтеся до нашої служби підтримки клієнтів, якщо у вас виникли будь-які питання чи зауваження щодо наших продуктів. Ми завжди раді допомогти!"